Menu rozwijane

18 września 2018

Piątkowa dostawa

Dzień dobry.
W piątek dodano nową dostawę. Jest ona w mrocznych klimatach. Bardzo lubię taki styl.


Bluza
Bardzo mi się podoba, lecz, według mnie, jest ona za krótka. Nie lubię mieć odkrytego brzucha w realnym świecie, jak i na Momio. Myślę, że to ubranie jest warte swojej ceny.

Bluzka
Zwykła bluzka, ale jednak mi się podoba. Kupiłam, gdyż może się przydać w przyszłości.



Spódniczka
Urzekła mnie, jej krój bardzo mi się podoba. Co prawda nie lubię kratki, ale tutaj akurat dobrze wygląda.


Spodnie
Coś mi się w nich nie podoba, ale nie wiem, co.
Zdecydowanie nie są warte swojej ceny.

Szorty
Nie wiem, czy dałabym za nie 2 szafiry. Nie podobają mi się.


Buty
Zawsze kupuję czarne buty, więc i te kupiłam.
Chociaż trochę mi się nie podobają te szare ozdoby na nich.


Włosy
Góra mi się podoba, dół już nie. Są ulizane, a ja takich nienawidzę.
Moim zdaniem są one nie warte tych 3/4 szafirów.


Piercing
Trochę dziwnie wygląda na postaci, zwłaszcza, jeśli ona ma ciemniejszą karnację. Nie rozumiem, dlaczego to się znajduje w tej kategorii.

Szminka
Wreszcie matowa czarna szminka. Myślę, że przydałoby się więcej matowych szminek, niż tych błyszczących.


Plecak
Nawet ładny, kupiłam, ponieważ prawie zawsze kupuję torebki, plecaki itp.


Narzutka
Różni się od pozostałych rzeczy, tym, że jest niemroczna. Zastanawiam się, czy ją kupić, bo jest warta tych 2 szafirów.


Makijaż
Eyeliner jest jakiś nienormalny, kto się tak teraz maluje? Gdyby nie było eyelinera w wewnętrznym kąciku oka, to lepiej wyglądałoby to. Nie kupię.


Choker
Jest trochę dziwnie ułożony, do tego jest za szeroki, tam gdzie znajduje się szyja.
Kupiłam, gdyż może się kiedyś przydać.



Podoba wam się ta dostawa?
Kupiliście coś?

Pozdrawiam chore osoby.

5 komentarzy:

  1. też jestem chora ale juz to wiesz
    ładne ale chcialam jesienne :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłem wszystko oprócz tych pierwszych spodni, bo... No nie :v

    OdpowiedzUsuń
  3. Oto 1823978958423 raz w którym momio dodaje do gry czarne rzeczy. Niektóre mi się podobają, ale wszytstkie są do siebie tak podobne, że większości już nie kupuję. Momio już nie potrafi zaskoczyć, nawet sam piątek zapominam że nowa dostawa jest XD


    Boli mnie to że piercing jest w szminkach :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam tylko tą czarną szminkę i piercing ( czego dali go do szminek ;__; ) , ponieważ nie mam diaxów xD
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń