Menu rozwijane

03 września 2018

Pastelowe prezenty!

✧ : * Hej! * : ✧


Dziś na momio zawitały nowe prezenty. Spodziewałam się typowo szkolnych, i szkolne jak dla mnie są, tylko że w pastelowych kolorach.

Sweter
Mogło być gorzej, ale moim zdaniem lepiej wyglądałoby to, gdyby koszula była biała, a sweter kolorowy. No i 2 szafiry to trochę dużo.

Koszula
Mój faworyt, cena jest dobra, a do samej bluzki nie mam jak się przyczepić, Zauważyłam, że Momio ostatnio bardzo lubi pionowe paski, sporo tego jest.

Spódniczki
Proste, cena bardzo dobra. Kupiłam jak na razie różową.

Sukienka
Co do niej mam bardzo mieszane uczucia, coś mi nie pasuje, ale nie wiem do końca, co. I nie chodzi tu nawet o tą cenę.

Marynarka
Może być, ale jest totalnie nie w moim stylu. Zresztą pewnie coś takiego już mam. Cena dla m+ jest bardzo dobra.

Baleriny
Jak dla mnie te kolory średnio do siebie pasują, nie mam zdania o tych butach.

Torebka
Torebek nigdy nie za mało, a ta prezentuje się naprawdę dobrze. Prawdopodobnie kupię.

Muszka
Czy to ma jakieś plusy poza ceną? To połączenie odcieni niebieskiego do mnie nie przemawia.

Włosy
Cena standardowa dla fryzur z prezentów, a te kupuję tylko, gdy naprawdę mi się spodobają. Te tutaj... po prostu nie.

Podobają się wam prezenty?
Jak się czujecie po powrocie do szkoły?
Jaki pastelowy kolor lubicie najbardziej?

13 komentarzy:

  1. ( ͡° ͜ʖ ͡°)03 września, 2018 21:24

    Fajnie, że dodali muszkę, która nie jest pastelowa.
    Nie chcę iść do szkoły.
    Miętowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty...mogą być, jak dla mnie najlepsze to spódniczki i żółty sweter. Ja tam lubię pastele, ale najbardziej to fiolety, niemalże jak ten blog teraz. :D

    [*]

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mówiłem o prezentach męskich, po prostu nie ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję ci czy coś. Ale możesz coś sobie kupić, będziesz miał więcej pastelowych ubrań do Pastelgoth Adriana XD

      Usuń
  4. Liczyłam na coś lepszego, ale prezenty nie są złe i mi się podobają. Ulubionego koloru nie mam, a za szkołą już tęskniłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne fajne spoko Heh
    ~Lena2008xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech ktoś kupi mi suknie :( hue hue
    ~Lena2008xD

    OdpowiedzUsuń
  7. A i niech ktoś kupi te swetry czy co to jest XD
    ~Lena2008xD

    OdpowiedzUsuń
  8. no prezenty ładne, moim faworytem jest koszula i torebka aw



    ~law która ma depresje po powrocie z grecji~

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń