Menu rozwijane

20 września 2016

Takie tam


Czeeść, jak już pisałam, blog był zawieszony. Tak, 'był'. Zmieni się tutaj parę rzeczy. Po pierwsze, postanowiłam, że podziękuję yt i Julii za okres próbny. Dziewczyny spisały się dobrze, ale wolę (jak na teraz), aby w składzie były osoby zaufane i o których wiem, że spiszą się fajnie nawet jak mnie nie będzie. Z tego powodu zaprosiłam do blogowania disnow. 

Blog po części zmieni swoją tematykę. Jak wcześniej skupiałyśmy się głównie na nowinkach, teraz chcę dać redaktorkom większą 'wolność'. Co to znaczy? Nowości okazjonalnie, gdy wydarzy się coś wartego uwagi. Głównie ciekawostki, artykuły, stylizacje, hot or not i co nam jeszcze przyjdzie na myśl.

Myyślę, że to już prawie wszystko. Chciałabym jeszcze wprowadzić blogowy #. Login zapodała kiedyś ten pomysł. Bez zbędnego kombinowania, niech to będzie:

#mymomioblog

Będziemy tam powiadamiać o nowych postach. Zachęcam również do używania tego hasztag'u przez Was. Piszcie śmiało gdy macie jakieś pytanie, propozycje i takie tam.



Mam nadzieję, że jakoś to przeczytaliście.
Dzięki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz