Menu rozwijane

15 września 2016

Hot or Not #6


Cześć, to już kolejna odsłona 'hot or not'. Nie przedłużając, zapraszam!

Wszystkie look'i oceniamy po kolei, każda stylizacja na # zostanie umieszczona w hrn.
Skala ocen to: not, not+, hot/not,  hot- i hot. 


sylwia7289111
disnow blacki:
Więc...Mnie się ten look no nie podoba. Ubranie ( Tzn. bluzka, spodnie, kurtka) jest ok.
Ale dopasowanie tych okularów z strojem i tym czymś ( tak znowu nie pamiętam co to),
nie jest za fajne jak dla mnie. Więc moja ocena to NOT.

Cermenina: Fajny, poprawny look. Niektórzy mogliby się doczepić o dopasowanie kolorystyczne, ale przecież nie o to chodzi. Ważne, że stylizacja wygląda ładnie. Komplet nie jest zbyt spektakularny. Moja ocena to HOT-

Emma2498
disnow blacki: 
Tutaj już lepiej... Włosy są ok ale no nie za bardzo pasują do stroju. Strój jest ładny,
 prosty, ale pasuje do siebie. 
Razem połączenie nie jest złe ale nie jest też dobre. Moja ocena to HOT-.

Cermenina: Kolejna biała baza. Jednak tutaj jest już trochę gorzej. Nie wiem czy dobranie tej kurtki do spodni było dobrym pomysłem. Działa to również w drugą stronę. Coś z tych elementów do wymiany. Twarz i fryz są naprawdę fajnie dobrane. Ratują sytuację. NOT+


nikola 2006 
disnow blacki:
No i tu znowu mam problem...Więc, ym, zacznijmy od czegoś ładnego, czyli twarz. Twarz jest ładnie dopasowana i zrobiona. A teraz... strój. Ten "kostium" pod kurtką nie wygląda za ładnie. Jeśli zamieniłabyś to coś, to look byłby o wiele ładniejszy. Bo tak to psuje cały look. Moja ocena to NOT/HOT. 

Cermenina: Tu z kolei mamy coś bardziej ciemnego. Rzeczą, która najbardziej mi tu przeszkadza jest kombinezon. Może gdyby kurtka byłaby inna, wyglądałby lepiej. Buty są okej, twarz fajna, ale nie ma tu nic specjalnego. NOT+

Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!
Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.

1 komentarz: