Menu rozwijane

24 września 2016

Hot or Not #7


Wszystkie look'i oceniamy po kolei (nie wliczając honorowych), każda stylizacja na # zostanie umieszczona w hrn.
Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot.
Zapraszam!

xFraneq
disnow blacki: Look sam w sobie mi się nie podoba. Jest to jeden komplet z paczki prezentów. Skrzydła nie pasują i korona. Jak dla mnie NOT. 

Cermenina: Na pierwszy rzut oka jest super. Jednak muszę tu dać spory minus za oryginalność. Bluzka, spodnie, szalik i buty pochodzą z jeden paczki prezentów. Wygląda to okej, ale nie trzeba było się przy tym wysilić. Co do ogółu, odjęłabym skrzydła bądź je na coś wymieniła. Moja ocena to HOT/NOT.

xYuuki
disnow blacki: Jak dla mnie look jest śliczny. Nie jest jakiś mega oryginalny ale jest piękny.♥ Wszystko ładnie dopasowane. Moja ocena HOT.

Cermenina: Świetny look! Bardzo podoba mi się połączenie tej kamizelki z halloween'ową bluzką. Niby mogłabym polemizować, że jest to proste rozwiązanie, że czegoś tu brakuje. Jednak nie tym razem. Pierwszy raz, całe HOT.

Bu.sia
disnow blacki: Ładny ale prosty. Aż za prosty i przeciętny. Ale doczepić się nie mogę. Moja ocena to HOT/NOT

Cermenina: Nie ma tu za bardzo nic do oceniania. Poprawny i bezpieczny look. Z tego powodu HOT/NOT.


Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!
Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.

3 komentarze:

  1. Żadna z redaktorek HorN (tzn. Cermenina i disnow blacki) nie chciała przyjąć mnie do znajomych na Momio, mimo że do niedawna byliśmy przyjaciółmi. I przepraszam bardzo czemu tak jest? Ja nie mam złych zamiarów! Chcę tylko o coś zapytać.
    ~lolka108

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie mamy w znajomych osoby, które dobrze znamy. Mogłaś po prostu napisać pod jakimś wpisem, że masz sprawe.

      Usuń
    2. A więc droga Lolu. Zaprosiłam cię. Zadasz mi to pytanie. ;) A potem się zobaczy.

      Usuń