Menu rozwijane

24 września 2016

Modna Dis #1

Hej! Potrzebowałam czegoś świeżego. No i tak się zastanawiałam i wpadłam na pomysł. 
Nowa seria! Będzie ona o rzeczach modnych w danym okresie na momio.
Zaczynamy :*
Włosy, które każdy ma i nosi 
Mamy 3 kolorki dla "normalnych" momio oraz jeden ekskluzywny dla momio+.
Ja sama posiadam wszystkie kolory ;). Taki bogacz ze mnie xD. Heh.. teraz bankrut.
Włosy ma większa połowa momio. Są one bardzo ładne i dużo ubrań do nich pasuje.

Okulary ♥
Sama kupiłam momio+ na 3 dni dla tych pięknych okularów.♥ Mam w sumie swoją kolekcję znaków pokoju więc czemu na momio nie miałabym też ich zbierać? Jak dla mnie są przepiękne. Pasują do włosów, które pokazałam wyżej. Jak dla mnie cudo♥.

Momio+ za 2,50

Jest to jak dla mnie genialna opcja. Jeśli chcemy dany przedmiot z momio+, 3 szafiry i 900 diamentów to mamy to za tak niską cenę. Nie trzeba wydawać tych 11 zł albo więcej aby mieć piękne rzeczy♥. Ale na dłuższą metę nie polecam ;). Jak kupiłam i się cieszę. Za tydzień też kupię bo będą soczewki♥. Był nawet wpis gdzie je pokazałam.

Nowe profile
Wszyscy się jarają tymi profilowymi. Dla mnie są fajne. Najbardziej cieszę się z opisu. Mój profil to wyznanie miłości do LP♥ xD. No i oczywiście reklama bloga. 
Jak dla mnie super.

Jak podoba ci się nowa seria? Napisz w komentarzu.

~Disnołka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz