Menu rozwijane

04 września 2016

Hot or Not #5


Cześć, cieszę się, że wreszcie mam okazję zrobić 'hot or not' tak jakbym chciała. Aby być obiektywną, nie będę oceniać sama. Zaprosiłam do tej serii disnow blacki. Od razu odpowiem na pytanie. Nie, disnow nie jest nową redaktorką, będzie prowadziła ze mną tylko hrn. Nie będzie wtajemniczona w tygodniowe brzydale, niespodzianki, konkursy itd. Zapraszam!

Wszystkie look'i oceniamy po kolei, każda stylizacja na # zostanie umieszczona w hrn.
Skala ocen to: not, not+, hot- i hot. 

xwitexxx
disnow blacki: Hm.. Zacznę od stroju. Moim zdaniem wszystko ładnie dopasowane ale nie pasuje mi to coś na szyi ( przepraszam ale zapomniałam jak to się nazywa, napiszcie mi w komentarzu a zapamiętam na przyszłość). To coś na szyi jest za ciemne i nie pasuje kolorystycznie do look'a. Twarz jest bardzo fajnie dopasowana do stroju. Włosy, okulary i soczewki są do siebie stworzone. A szminka jest super dodatkiem. Moja ocena to HOT-. Z małym minusem za to coś na szyi. Bo dla mnie to psuje wygląd look'a.

Cermenina: Ten look byłby dobrym kandydatem na hot. Z tego co widzę, disnow napisała, że choker (chyba tak to się nazywało) tutaj nie pasuje. Jak dla mnie jest super kontrastem. Jednak zabrakło mi tutaj jakiegoś dodatku. Jest to zdecydowanie za proste na najwyższą ocenę. HOT-

Juki*-*Juki
disnow blacki: No i tu się robią schody... Sam look jak widzę ma być elegancki. Zacznę od twarzy. A więc, makijaż oka nie za bardzo mi tu pasuje. Szminka, piegi i oczy pasują do dołu. Włosy, które w tej stylizacji mi się nie podobają w połączeniu z koroną to dla mnie koszmar. Fajnie, że dodałaś kolczyki. Są one fajnym dopełnieniem mimo, że nie są za bardzo widoczne. Strój jest ładny ale ni jak pasuje mi do włosów. Moja ocena to NOT+ ( coś popsułam bo plus nie chce mi się na czerwono zrobić. Więc udajmy, że  + jest na czerwono).

Cermenina: Ciężko jest mi to trochę ocenić. A to dlatego, że praktycznie cała stylizacja jest po prostu prezentem z momio+. Nie ma w tym nic specjalnego. Dobranie dodatków nie jest złe. Jedyne do czego się przyczepie, to ten kolczyk. Ciężko łączy się złoto ze srebrem. Look nie jest najgorszy. NOT+


Azura
disnow blacki: Od czego tu zacząć? Hm... Już wiem! Od stroju. Samo połączenie tych spodni i bluzki dla mnie nie jest super połączeniem. A jeśli dodamy do tego nie pasujące buty to wszystko niszczy. Jak samo połączenie bluzki i tych spodni jest oki połączeniem, to dodając te buty robimy z tego jak dla mnie katastrofę. Twarz, włosy i dodatki. Tu mi się bardzo podoba. Wszystko ładnie dopasowane i wgl. Moja ocena to HOT-. 

Cermenina: Te buty zepsuły wszystko. To co muszę pochwalić to twarz (ciekawe dlaczego), która robi większość roboty. Połączenie bluzki i spodni jest dosyć specyficzne (sportowe spodenki, 'grzeczna' koszula) i fajne. Brakuje również jakiegoś dodatku, który dopełniłby całość. Jakaś torebka w kolorze obuwia zrobiłaby robotę. NOT+

Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!
Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz