Menu rozwijane

05 września 2016

#Animeoutfits 2 opcje

Jestem tutaj nowa/byłam już tutaj. Ostatnio pisałam tu ...eee... miesiąc temu ? Nie wiem. Mniejsza z tym, znowu powróciłam xD. Na tym blogu mam zamiar pisać 2-3 posty tygodniowo.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć o mnie czegoś więcej, zobacz mój post kiedy się przedstawiałam - echh .. nie mogę go znaleźć. xD

Kontynuując, na facebooku Momio ( Jakby ktoś nie wiedział, na facebooku nazywają się Momio tak wiem, te wytłumaczenie jest bardzo potrzebne  ) wyświetlił mi się post dotyczący ostatniego sezonu o anime -
Pomyślałam, że to świetny pomysł żeby zrobić swój własny look's. Jako, że sukienka jest za szafiry itd. postanowiłam zrobić 2 opcje kosztowe że tak to ujmę '' kosztowe ''  .

Pierwsza jest dla osób mających szafiry.

Cały look's starałam się zrobić w kolorach różu, dokładniej pudrowego różu, chyba mi się udało. Wszystko jest stylizowane na taką '' baby girl '' kokarda, wata, rękawiczki i te sprawy. Nie jestem przekonana do tych oczu, ale mniejsza z tym.

Skład -

  • Sukienka 6 szafirów 
  • Buty 69 diamentów 
  • Kokarda 350 diamentów 
  • Fryzura 185 diamentów 
  • Usta 90 diamentów 
  • Wata 94 diamenty 
  • Cienie 70 diamentów 
  • Rękawiczki 3 szafiry
  • Soczewki 103 diamenty 
Całkowity koszt - 961 diamentów i 9 szafirów 

Teraz ta 2 opcja dla 60% ludności mająca -3 szafiry c: 

Tutaj zmieniłam tylko sukienkę, fryzurę i hm .. no wiecie opaski, czapki ?? Akcesoria głowne ? xD 

Rzeczy których nie użyłam w poprzednim look's 
  • Sukienka 268 diamentów 
  • Kwiat 108 diamentów 
  • Fryzura 130 diamentów 
Całkowity koszt ootd - 829 diamentów 

Kolejny post napisany w mojej osobie zostanie opublikowany w czwartek ( tak mi się wydaje ) 


Czekajcie wytrwale c: 

Jeśli chcesz czytać moje post częściej zajrzyj na bloga M jak Momio koniec reklam  ;-;;
- Jula232

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz