Menu rozwijane

14 sierpnia 2023

Prezenty Most Wanted!

Witajcie!

Dzisiaj w towarzystwie Sweet108 przedstawię Wam nasze opinie dotyczące najnowszych prezentów Most Wanted. Gdyby ktoś nowy nie kojarzył czym jest MW - najprościej mówiąc, to cenne przedmioty, które dawniej pojawiły się na Momio. Są one przywracane raz na jakiś czas na nowo (za każdym razem pojawia się coś innego, ale już znanego starszej części użytkowników). Niektórym nie odpowiada taka forma przywracania ubrań. Ale to temat na oddzielny post. 

Poniższemu MW od rana towarzyszyły lekkie kontrowersje; najpierw spowodowane opóźnieniem w aktualizacji nowych prezentów. Następnie pojawiły się głosy dezaprobaty w stosunku do jakości tych itemów.

Mnie osobiście nie podobają się w takim stopniu, w jakim dawniej Most Wanted robiło na mnie wrażenie. Nie będę kłamał. Jednakże prawie wszystkie z tych prezentów są też dla mnie nowe i większości nie kojarzę, więc cieszę się, że mogę na świeżo podzielić się z Wami moimi przemyśleniami.

Zapraszamy!


PREZENTY MĘSKIE

 Spodnie

Dziury są dziwne, wyglądają jak wygryzione przez mole. 
Spodobają się osobom lubiącym ubierać się w stylu emo.

Kojarzę te spodnie.
Dla mnie zbyt infantylne, ale wyglądają spoko.
Najlepsze z kolekcji.

Znudziło mi się zestawianie w ten sposób czarnego z białym.
Bardziej pasowałby tutaj jakiś kolor.
Może czerwień + krata?
Punkowy styl, przystępna cena - to plusy.

Bije od nich jakimś pustynnym klimatem.
To chyba białe spodenki oplecione czymś na wzór spódnicy.
Kojarzą mi się z pewnym anime, ale nie mogę sobie przypomnieć którym.
Wyglądają ciekawie, ale na pewno nie dopasowałbym ich do ż a d n e g o stroju.

Haha, vibe lat 80-tych. 
Ale już dużo wcześniej ubrania w panterkę spopularyzowały takie gwiazdy
jak Marylin Monroe czy Eartha Kitt. Miały symbolizować pewnego rodzaju drapieżność, indywidualizm.
Klasyk.


Koszulki

Kolejny emosowy przedmiot.
Zabawny.

Ten również!
Przynajmniej jakiś kolor tutaj jest, życie.
Może gdyby przykryć rękawy jakimś fajnym płaszczem lub kurtką,
coś by z tego udało się wydobyć.
Trzeba to podrasować.

Umm, nie wiem co to miało być. 
Dziwne, bardzo dziwne xD

Przykro mi, ale ta marynarka jest po prostu brzydka.

To też kojarzę z prezentów anime!
Im dłużej się przypatruję, tym bardziej mi się podoba.
Ładne kolory, pasowałoby do średniowiecznego looku.

Akurat ta koszulka mi się bardzo podoba aww. 
Mały hefalump. 
Szkoda, że jest za szafira :(

Odzież wierzchnia

Momio, dodajecie ostatnio trochę za dużo mody szkockiej...
Nie wiem z czym niby miałbym to połączyć, w wersji damskiej ten pomysł o wiele 
bardziej się sprawdził.

Slay, brakuje tylko jeszcze lampki wina.
Nie mogę się doczekać aż zrobię z tym look starego, bogatego dilfa.
Cena mnie nie zraża, bogactwo kosztuje (taki pleonazm c;)

Buty

Kurde, naprawdę git te trampki, tylko czemu takie kanciaste?!

Takie tam cholewki, nuda.
Gdyby to nie było MW moje oczy nawet by na nie nie powędrowały.

W porządku, ładne cieniowanie, ale z daleka nawet tego nie widać
i stają się zwykłe.

Jak to możliwe, że wcześniej mi umknęły?
Nie zauważyłem, że zostały dodane.
Ładne, ładne. Cena spoko.

Akcesoria

Mimo że to panterka, jakoś to do mnie nie przemawia.
Kształt jest okropny, no i mogłyby być ciemniejsze.
Trzeba było chociaż je dać za diamenty, to od biedy bym się zainteresował.

Szalik jak szalik.
W ogóle ich nie noszę, więc to dla mnie obojętne. 

Nie wiem co to, brzydkie.
Pewnie też z anime.

Sprezentuję sobie, bo śmieszne.
Zrobię look edgy uwu chłopca.

Nakrycia głowy

No damska lepsza. Ahoj.
Wciąż piracka, więc chcę.

Z tymi włosami te nauszniki nie wydają mi się za ładne, 
ale mogą być cute.

Co wy zrobiliście temu misiowi, przecież to by było świetne,
gdyby tylko nie miał zasłoniętych oczu.
Teraz wygląda jak kasztan... ;-;

Torba

To słoń, pies, czy coś innego XDD

Biżuteria

Niech będzie, świeci się.
Bransoletki jak coś.

Sorry, że to dodałem do tej kategorii, ale tak to szło po kolei no xD
Samo do niczego się nie da, bo to komplet do tego fioletowego stroju.

Te włosy, szczególnie w wersji damskiej były bardzo drogie na bazarku.
Wynika to z tego, że to naprawdę stare MW.
Nie mój styl, bo znowu emo, ale nie neguję, że nigdy nie wykorzystam!

Ja wiem, że to cenne Most Wanted, ale pozostawię bez komentarza.
(ta cena boli, a dobra, bez komentarza być miało)

Podobają mi się, na bogato takie!!!
Mój styl totalnie.

Prawie wszystkie z tych prezentów już mam, brakuje mi tylko parę za szafiry. 
Dajcie znać jakie są Wasze odczucia z tym MW, szczególnie po wszystkich perypetiach z nim związanymi.


PREZENTY DAMSKIE

A teraz pałeczkę przejmuję ja, czyli Słit.
Witam, witam i lecimy.

Trochę się zestarzały i teraz są ich lepsze alternatywy, ale za taką cenę, myślę że warto.

O, jedne z moich ulubionych spodni i to w dobrej cenie.
Kiedyś były bardzo często noszone przeze mnie, dziś już mniej.

Spodnie z anime Fairy Tail.
Nie przepadam ani za spodniami, ani za anime.
Nie wiem do czego to dopasować, nie licząc oczywiście dedykowanej bluzki.

Znowu japońskie animacje, tym razem Shingeki no Kyojin, znane również pod nazwą Attack on Titan, a w Polsce: Atak Tytanów.
Dla mnie kolejna rzecz nie warta bycia w mojej garderobie.

Najgorsze wzorki, jakie dla mnie istnieją, to te zwierzęce.
Jeśli dobrze kojarzę, to jedna z pierwszych dostaw, z której kilka rzeczy wracało potem do sklepu na tydzień MW.
Nie mój styl, nie będę nosić.

Fajna, szarek bluzek nigdy dość.

Ah tak, kolejna rzecz, którą kocham.
Rentgeny na bluzkach <3

znowu tytani
Jakość nie jest najwyższych lotów...
Najniższych też nie.
Ona po prostu leży.

Partia zestawu fairytailowego.
Z tego coś by się dało zrobić, dam jej szansę.

Możliwe, że kiedyś też była za szafir, ale niezbyt to pamiętam.
Słoników nigdy za wiele.

Nie wiem czy na Momio są dudy, jeśli nie, to szkoda.
Szkocji nigdy za wiele, ładny kraj, ładne spódniczki.

Śliczne, chociaż drogie.
To chyba moja ulubiona rzecz, której nie mam, z tych prezentów.

Tu aż tak źle nie jest ze wzorem, jednak cena powala z nóg.

Wiele lat ma zestaw z SnK, sądząc po jakości.
Widzę, że na srebrnych elementach jest wygrawerowana litera M, sprytnie, Momio.
Mniej sprytne jest kupowanie tego za 1 szafir.

Nieironicznie, moje top 1 ubranie z motywem rodem z safari.
Szkoda lamparta, ale przynajmniej ładny ciuch zrobili z niego.

Jedne z lepszych butów w tej grze.
Cieszę się, że wróciły.

Śliczne, mój must have.

Ile tych wysokich butów... Mam już dość.
Zapewne znowu z SnK.
Ich tekstura wygląda co najmniej dziwnie.

Wersja męska o wiele lepsza.
Nie mam nic tu więcej do dodania.

Gogle w panterkę.
Ciekawy zamysł.

Mamy tutaj czarno-niebieski szalik.
A nie, chwila, to jednak biało-złoty!
Lubię szaliki, więc może i ten się przyda na czas zimowych kreacji.

Paski są takie zbędne w tej grze...
Koncept nie w moim guście.
Też nie mam pojęcia czym jest to różowe coś.

Odkąd pamiętam uwielbiam kokardki.
Ta tutaj nada się idealnie pod moje mroczniejsze looki.

Czapka w bardziej marynistycznym stylu.
Nie wiem, jak z innymi włosami by wyglądała, ale tutaj jest dosyć ładna. 

Ten sam przypadek co z czapką wyżej - zależy od fryzury.
Niemniej jednak, słodki dodatek.

Uhh... Co to jest...?
Co to ma przypominać?
Tyle pytań, żadnej odpowiedzi.

Aż dwa słoniki w prezentach? Świetnie!
Co prawda torebka i średnio ją widać, szkoda.

Nie skłamię, jeśli powiem, że 1/3 moich looków ma właśnie te bransoletki.
Niby proste, a jednak warte posiadania.

Nawet niezłe, ale nie nosiłbym.

1 szafir? To jakiś żart?
Zdecydowanie nie skorzystam z tego make-upu.

Marzenie z dzieciństwa, by posiadać takie kolorowe włosy w stylu emo.
Moje dzieciństwo nadal trwa, spełnię swoje pragnienie na Momio.
Te włosy mają swój urok.

Ta fryzura okropnie spłaszcza głowę i wygląda tłusto.
Za taką cenę widziałem lepsze.
W jakimś nakryciu głowy, które niweluje płaskość, jakoś przejdzie.

Im dłużej na nie patrzę, tym bardziej mi się one podobają.
Może byłyby przeze mnie zakładane, tego nie wiem do końca.
Wykonanie przednie.

Po poście o proszeniu graczy jakie rzeczy dodać, trochę się zawiodłem.
Czy obecne MostWanted faktycznie jest Most?
Po części najprawdopodobniej tak.
Jak na razie bazarek jest najlepszą ostoją MW i byleby nie zastąpił on prezentów/dostaw.
Ale to temat na inny post.

Jak to Adrian pisał, podzielcie się swoją opinią.
Do następnego posta!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz