Menu rozwijane

06 sierpnia 2023

📚 Dostawa szkolna 📚

Hejka!
Świeżo po powrocie zajmę się ocenianiem najnowszej dostawy o tematyce szkolnej.
Zapraszam do komentowania.



Bez bluzki pod spodem byłoby lepiej.
Kolory według mnie okej, mimo tego nie planuję zakupu.



Koszula bardzo w moim stylu, od razu wylądowała w mojej szafie.



Aż nie wiem co powiedzieć...
Te kolory niezbyt ze sobą współgrają, ale sam t-shirt nie najgorszy.



Kolejna rzecz, która mi się spodobała, jednak ceny nie rozumiem.
Z tego co pamiętam, bywały podobne i to za diamenty.
Póki mnie stać, to biorę.



Jak wyżej, cena nie zadowala.
Słabe wykonanie, jedyne co je wyróżnia, to gwiazdki w dziwnym miejscu.
Nuda, nuda i jeszcze raz nuda.



Najprawdopodobniej podobnych dresów trochę już było.
Cieniowanie jest dosyć dziwne według mnie.
Plus jest taki, że są tanie.
Jak ktoś lubi "workowate" spodnie, to niech się cieszy.



Trochę zbyt nasycony kolor.
Raczej nie kupię, nie przepadam za takim wyglądem butów.



Szkoda, że żadnej czapki nie ma, a pasowałaby jakaś do takiej fryzury.
Najciemniejsza wersja kolorystyczna wygląda w miarę ludzko.
Reszta przypomina edit, w którym ktoś zapomniał zmienić kolorów.



Zima jeszcze nie nadeszła...
Rękawiczki na pewno się przydadzą.
Dziwne, że tylko jedna wersja kolorystyczna, ale i tak kupię.



Tego mi brakowało w mojej szafie.
Nie wiem dlaczego nic z tej kolekcji nie ma innych kolorów niż oryginalny.
Jakoś trzeba sobie radzić.



Brzydki i wygląda płasko.
Nic specjalnego.



Kolejne trochę dziwne cieniowanie i sam kształt.
Dosłownie jedyna zielona rzecz w tej kolekcji, ja nie mogę...
Zdecydowanie nie kupię.



Co to jest i czemu to jest granatowe.
Bardzo brzydko wygląda.



Gdyby tylko przy dekolcie lub z tyłu było futerko...
Było wiele podobnych sweterków/kurtek z tym krojem.
Nie kupię.



Ten naszyjnik + sweterek razem dobrze się komponują.
Mam podobny, więc nie kupię.
Mimo tego, nawet ładny.



Uhh... Zdecydowanie nie byłyby przeze mnie zakładane do szkoły.
Ani nawet w rzeczywistości. Ani w grze.
Po prostu NIGDZIE.


Niby dostawa szkolna, ale jedyne co, to mundurek widzę.
Reszta jest taka na co dzień.
Najpewniej na więcej dostaw tego typu poczekamy do końca sierpnia
lub początku września.

Dla mnie mocne 4/10.

To tyle, dzięki za przeczytanie.
Do następnego posta!





1 komentarz:

  1. No cóż, męska praktycznie identyczna. Oprócz spódnicy w kratkę dostaliśmy po prostu spodnie. Jak dla mnie nuda, włosy o dziwo mi się podobają, taki dziwny mullet, który nie jest mulletem xD

    OdpowiedzUsuń