Menu rozwijane

06 sierpnia 2023

 

Cześć wszystkim!

Pewnie nikt się tego nie spodziewał, a ja już zupełnie najmniej, ale to nie jest żart na Prima Aprilis - wracamy z blogowaniem!

Pierwsze pytanie, które pewnie nasuwa się każdemu na myśl to: "Dlaczego?". Odpowiedź jest zwięzła i prosta jak drut: Adrian. Ten mój dobry, stary przyjaciel jednego dnia postanowił powysyłać mi screeny naszych starych rozmów z Momio i pokazać jak głupie były z nas dzieciaki. Tym samym zachęcił mnie do powrotu do gry i odsłonił przede mną pomysł, który już kilka razy próbowaliśmy zrealizować: powrót bloga.

Zdaję sobie sprawę, że blogi nie są czytane tak często jak kiedyś i aktywność może być znikoma (jeśli w ogóle jakaś będzie), ale chcemy po prostu zabić czas i poczuć się jak w przeszłości. Liczy się dla nas dobra zabawa z pisania o grze, do której nadal mamy ogromny sentyment. Wiele się zmieniło odkąd ostatnio tam byłam. Bazarek, Fashion Club, Combo paczki - dla mnie to wszystko jest nowością. Kolekcje i prezenty wyglądają zupełnie inaczej niż zapamiętałam. Widzę, że ubrania robione są w kompletnie innym stylu. Chętnie podzielę się tym, co na ten temat myślę. 

Co do ekipy w jakiej wracamy - będę to ja (Zaladea), Slit (Sweet108), jak i osoba, która nas do tego zainspirowała - Adrian (Saekyo). Czyli trójka starych przyjaciół, dla których ta gra znaczyła naprawdę wiele i w przeszłości potrafiła w niej spędzać cały dzień Wszyscy jesteśmy więcej niż chętni, żeby napisać nasze opinie o zmianach, które zaszły i trochę ponarzekać, jak przystało na staruchów. 

Ile wytrwamy? Nie mam pojęcia. Możliwe, że po paru postach się poddamy i oficjalnie zamkniemy blog. Postaramy się go jednak utrzymać jak najdłużej, a gdy tylko się wyczerpiemy godnie pochowamy dobrego towarzysza, jakim był dla nas blog Mymomio.

Buziaki, dla tych paru osób, które jeszcze tu wchodzą! Do przeczytania!

1 komentarz: