Menu rozwijane

26 października 2019

Męska wersja dostawy!

Witajcie!
Skoro Zal postanowiła napisać post o nowej, halloweenowej dostawie, która wczoraj pojawiła się na Momio, to ja zaprezentuję Wam męską wersję. 
Oczywiście wszystkie ubrania zostały stworzone przez Momio Designers, czyli podziękowania idą dla tych użytkowników; Adelajdunia, EwciaaQQ, Kinia6352 i xXxArbenxXx z Polski; Isabella-8 z Danii oraz OverAtlantic z Holandii.

Koszulka
Według mnie dosyć dziwna i nieestetyczna. Ten poszarpany tors miał chyba imitować szkielet, jednak wyszło to dosyć niezgrabnie. W dodatku ta cena...

Spodnie
Krój jest okej, lecz wolałbym zaoszczędzić szafir.

Skarpety 
Bardzo przyjazna cena, mogą kiedyś się przydać jako dodatek do Waszej stylizacji, polecam się w nie zaopatrzyć zanim znikną.

Buty nr 1 
Zwykłe, eleganckie buty, które często pojawiają się na Momio. Kupiłem je, ponieważ kto wie, może kiedyś będę ich potrzebował. Zresztą cena też jest w porządku.

Buty nr 2 
Aw! To jest coś czego brakowało mi na Momio. Ewa bardzo wpasowała się w mój gust, gdy zobaczyłem te urocze buciki, od razu je kupiłem, nawet nie zraził mnie ten szafir.

Kapelusz 
Ten kapelusz jest definitywnie dziwny. Nie podoba mi się jego kształt, może wyglądałby o wiele lepiej, gdyby nie był taki wysoki. Ratuje go jedynie niski koszt.

Kapelusik
Ta sama sytuacja co z pomarańczowymi butami.

Ozdoba na głowę nr 1
O, dosyć ciekawa rzecz. Podoba mi się motyw z kartami, ręka najprawdopodobniej zainspirowana szkieletowymi włosami, który pojawiły się na Momio rok temu.

Ozdoba na głowę nr 2 
Emm, nie mam pojęcia co to jest, ale to też zakupiłem.

Rękawiczki
Również polecam się w nie zaopatrzyć.

Podkolanówki
Same wyglądają dosyć sztucznie, aczkolwiek w praniu wychodzi, że można ładnie je użyć, jako delikatnie widoczny dodatek.

Ogrodniczki
Piękne, nie wiem co napisać. Cieszy mnie, że są od razu połączone z koszulką.

Kombinezon
Po prostu nie   .     z dala ode mnie, oddajesz fartucha 

Marynarka
Bardzo ładna i z klasą. Wykończenie płomieniami skojarzyło mi się z jednym z makijaży Jamesa Charlesa. Na pewno będę ją nosił.

Makijaż nr 1
Ciekawy, ciekawy. Adelajdunia na pewno napracowała się podczas jego tworzenia.

Makijaż nr 2 
Asymetryczny makijaż, może być.

Naszyjnik 
Świetnie, że powstał taki mały dodatek, którym można doszlifować stylizacje, jeśli czegoś nam w niej brakuje.

Maska
Szkoda, że wzór nie jest inny, ale ogólnie jeśli komuś przypadła do gustu to jak najbardziej ją polecam.

Twarz
Chyba została dodana jedynie dla osób, które lubią robić śmieszne, groteskowe looki.

Soczewki 
Troszkę bez sensu, prawie identyczne są już w sklepie i kosztują zaledwie 108 diamentów. Jednakże lubię mieć dużo rzeczy w szafie, więc nawet gdy coś mi się nie podoba, to zazwyczaj i tak to kupuję.

Uff, dosyć obszerna ta kolekcja. Na ile rzeczy mogliście sobie pozwolić wydać szafiry lub diamenty? Najbardziej podobają mnie się chyba ogrodniczki i marynarka.
Dajcie znać :> 











5 komentarzy: