Menu rozwijane

25 października 2019

Dostawa + prezenty!

Cześć!
Cześć zal!
Patrzcie jak często piszę!
Na momio zawitała nowa dostawa, a od jakiegoś czasu mamy też prezenty, więc chętnie je opiszę.
Zacznijmy od tego co mi się załadowało, czyli prezentów.




Zacne spodnie, a cena nie najgorsza. 
Bardzo lubię paski i się cieszę, że zrobili jakieś inne niż czarno-białe.




Zwykła bluzka w paski, zawsze się przyda.




Kocham tę koszulę, to chyba moja ulubiona rzecz z tych prezentów.
Brakowało mi jakiejś koszuli na momio, w mojej szafie żadnej nie mam, a tu taka niespodzianka.



Nie jestem pewna co to. 
Sukienka? Tunika? Płaszcz?
Ważne, że jest ładne i niedrogie.



Tu mamy marynarkę dopasowaną do spodni. 
Też mi się bardzo podoba.




fdghjkgfer
Śliczne są te buty.




Rajstopy też fajne, nigdy za dużo rajstop na momio.



Czaszka do ręki zawsze spoko. 
Nie wiem do końca po co to komu, ale nie jest najgorsza.




Co to jest.
Na początku myślałam, że to jakaś maź spływająca z twarzy momio.
Potem Adrian uświadomił mi, że to ręka.




Makijaż jest ciekawy.
Nie jest brzydki ani ładny, po prostu ciekawy.




Włosy są okej, ale wolę jakieś nietypowe kolory.
Nie jestem pewna czy bym ich w ogóle do czegoś użyła.


To teraz przejdę do dostawy.
Na momio przywitał mnie taki baner.



Dostałam przez niego zawału, widocznie momio chce nas nastraszyć na Halloween.



Gdy kliknęłam w Przebierz się pokazało mi się takie coś.
Świetnie.
Po jakimś czasie dostawa mi się załadowała, więc przejdę do jej opisu!






No ta sukienka mi się zbyt nie podoba.
Nie mój styl po prostu i usunęłabym te ramiączka albo zmieniła ich kolor.




Ta już przypadła mi do gustu.
Nie jest droga, jest ładna i może się kiedyś przyda.




To moja ulubiona sukienka z tej kolekcji.
Jakoś tak mi się spodobała i wydałam na nią ten jeden szafir.




Jezu Chryste Dom z Papieru.
Serialu nie oglądałam, ale podobno słaby.




Kościotrupowe skarpetki, fajny pomysł.
Bo to chyba są skarpetki, nie jestem pewna w sumie.




Fajne buty, ale wydają się być lekko rozmazane.
Może to ja coś mam z oczami, na piszcie w komentarzu jak to dla was wygląda.




Te również mi się podobają, mają taki nietypowy kształt.
Moje momiowe fundusze już dość ucierpiały na tej dostawie, więc na razie ich nie kupiłam.




Jaki uroczy kapelusik aa
Nie wiem słodki jest taki, kupiłam go.




Kolejny uroczy kapelusik.
Tego niestety nie kupiłam, bo chcę zostawić sobie jakieś szafiry.




A to już kupiłam, bo po prostu świetnie wygląda.
Oryginalne takie i kojarzy mi się z Alicją w Krainie Czarów, a lubię to bardzo.
Albo z [Twoje imię] w krainie zjebania, pozdrawiam wtajemniczone osoby.




Kolejna super rzecz, której nie kupię, bo zostanie mi 400 diamentów.
Nie wszystkie osoby z 75 poziomem są super bogate jak widzicie.




A okej szminka, może mi się przyda, ale na razie tak jak wyżej pisałam, nie kupuję już nic, bo jestem dosyć biedna.




Rękawiczki do kompletu z skarpetkami
Fajne są, szkoda, że nie można założyć rękawiczek i rajstop na raz. 




Każde zakolanówki na momio to mój must have.
Większości chyba nie użyłam ani razu, ale jednak must have. 




O duże czarne skrzydła.
Teraz można być pełnoprawnym Crowleyem na momio.
Fajne są ale mnie nie stać.




A tu makijaż, który wydaje mi się być inspirowany cukrową czaszką.
Jest w sumie okej, jak ktoś lubi takie przesadzone makijaże to idealny dla was.




To mój ulubiony makijaż z dostawy.
Nie wiem dlaczego, tak po prostu najbardziej mi się spodobał.




Ten też jest ładny, ale znowu się powtórzę, nie mam tyle diamentów na jego zakup.
Pajęczyny wyglądają dla mnie trochę dziwnie.




Ledwo widoczna obroża dla naszej momio za 70 diamentów.
To lubię.
Ale na to również zabrakło mi diamentów.




ewaeghtgfgh
Akali KDA.
Nie wiem co robi League of Legends na momio, ale się cieszę




A tu mamy maskę, która tak jak kombinezon pochodzi z serialu Dom z Papieru.
Zawładnęła ona momio, choć pewnie połowa osób nawet nie wie skąd to.




Soczewki są tak po prostu okej.

Dostawa oraz prezenty bardzo mi się podobają.
Obu dałabym takie 7/10.
Dodam, że kolekcja w sklepie w całości została stworzona przez Momio Designers!
Dokładnie przez: Adelajdunia, EwciaaQQ, Kinia6352 i xXxArbenxXx z Polski, Isabella-8 z Danii oraz OverAtlantic z Holandii.
Chciałabym też podziękować Sweet108 za screeny.
Tak, w każdym poście będę jej za coś dziękować bo to wspaniała osoba.
<3

A wy co sądzicie o dostawie i prezentach?
 Które rzeczy się wam najbardziej podobają?
Lubicie Dom z Papieru?

Gdyby ktoś chciał znać stan moich funduszy na momio po dostawie to wygląda to tak.

1 komentarz:

  1. Istnieje w ogóle coś takiego jak dom z papieru?
    A jeśli chodzi o prezenty to jestem fochnięty na Momio, bo chyba szpiegują jakie edity robię na laptopie.

    OdpowiedzUsuń