Menu rozwijane

05 listopada 2019

Nowy serwer na Momio

Cześć misiaczki!
Tu wasza kochana Zal!
I wasza niekochana Słit!
Dzisiaj dodano nowy serwer i to angielski.
Dużo osób na niego czekało.
Mimo, że to angielski serwer to za wielu anglików tam nie ma.
Większość graczy to osoby z istniejących już serwerów.


*co z tą flagą Szwajcarii jest nie tak XD*
Tak się obecnie prezentuje wybór serwerów.
Zdziwiło mnie, że zamiast brytyjskiej flagi, mamy w menu flagę Francji.


Jak widać, na angielskim Momio nie ma wyboru szkoły, jednak czasem wyskakuje okienko, może to jakiś błąd.


Jak coś kupimy w sklepie wyświetla nam się napis Købt zamiast Bought”.


Możemy normalnie kupić momio+ oraz paczkę, ale za to drugie na chwilę obecną nie ma prezentu.


Serwer nie posiada jeszcze reklam, nie ma tu Tikiego czy Momio Music.


Jest tu za to użytkowniczka o nicku tiki, ciekawi mnie czy coś z nią zrobią, gdy nasza kochana papuga zostanie dodana.

Pamiętajcie, żeby na tym serwerze pisać po angielsku, inaczej dostaniecie ostrzeżenie, a potem bana.


Ups?
Chciałabym jeszcze dodać tylko to.


Strasznie śmieszy mnie to tłumaczenie.




To tym bardziej.
No Gerbil.
 
Czy macie konto na nowym serwerze?
Znaleźliście coś innego wartego uwagi?

Miłej gry i do następnego!


7 komentarzy:

  1. Ludzie robią OOOOCHHHHH, AAAAAAACHHHHH, ENGLISZ SERWER IS SOŁ NAJS
    Tymczasem jest tam jeszcze mniej rzeczy niż na innych i po prostu zwykły serwer.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bede miec tam konto i nick na polskim serwerze to: Sourisb3de

    na angielskim serwerze beden sie tak samo nazywac wiec nie martwcie sie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A na polskim możesz sobie pisać po angielsku. W postach okej, ale w prywatnym czacie, gdzie łatwo znaleźć jakiegoś Polaka to musisz z nim pisać po angielsku, trochę słabo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i tak w prywatnych czatach piszę po polsku, może mnie nie zbanują

      Usuń
  4. Sama mam konto na angielskim serwerze

    OdpowiedzUsuń