Menu rozwijane

10 marca 2020

Prezenty cool

Hej, dzisiaj wam zaprezentuje prezenty c00l, w sumie z dużym opóźnieniem, bo są od paru tygodnii, ale hej, zawsze coś!
W sumie ee podobają mi się, tanie są dosyć, ale dół nogawek mógł wyglądać inaczej to by lepiej do tego buty wyglądały czy coś tam, takie 7/10, bo lubie jak dużo nawalone kolorów jest.
 Kolejne spodnie, które mi siÄ™ podobajÄ… - nie wiem, lubie taki krój nogawek bardzo i Å‚adne kolorki też ma, takie 8/10. 
Nie wiem okej kurteczka, ale raczej mi do niczego nie pasuje, mam ją ale pewnie nigdy jej nie założę - takie 6/10, nie wiem może być.
Niby spoko, ale na momio to wygląda dziwnie, z tymi rękami jest coś nie tak i ręka wystaje. Ogólnie lubię golfy pod innymi ubraniami ale tu coś nie wyszło, i z resztą nie wiem co to za hydrant na tej koszulce, 5/10.
Gdyby nie moja fobia do motyli dałabym 10/10, ale za umieszczenie ich na tej spódniczce dam 8/10 i tyle mam do powiedzenia. I no nie wiem tania nawet taka.
Aaaa nienawidze tego typu rzeczy, jest tanie, ale według mnie strasznie brzydkie. no 3/10 maksymalnie, bo ma fajny pasek i chciałabym taki osobno.
 Znowu nie lubiÄ™ tego kroju, ale wzór jest spoko, nie wiem nawet jak to ocenić, takie 4/10.
Tak, kto by nie chciał mieć żabo-czegośtam na głowie, 10/10 po prostu. Albo może to ryba?


Nie wiem czy chce to komentować.
Mieli tyle do wyboru, ale zdecydowali siÄ™ na niebieskie brwi. 1/10
Yy no, znowu nie lubię strasznie tego typu fryzur, nie lubię też ombre czy jakkolwiek to się nazywa, nie wnikam. 4/10

I no nie wiem ogólnie spoko prezenty nawet, na pewno lepsze od poprzednich, z kalkulatora mi wyszło, że średnia moich ocen to 5/10, więc tak właśnie oceniam te prezenty.

A wam siÄ™ podobajÄ… te prezenty?


1 komentarz: