Menu rozwijane

08 marca 2020

Nowa dostawa - 06.03.20r.

Witam was serdecznie! 
Jestem tu nową redaktorką i mam nadzieję, że ciepło mnie przyjmiecie.
Ale przejdźmy do tematu posta. 

Obecna kolekcja nie ma daty wygaśnięcia, więc pewnie zostanie z nami na dłużej. 

Kombinezon - 10/10

Bardzo się mi podoba, cena jest niska, napewno znajdzie się w mojej szafie.

Bluzka - 5/10
Jest to zwykła koszulka, wiec ta cena jest nie na miejscu. Nie jest warta wiecej niż 500 diamentów. Ale sama koszulka jest śliczna 🥰

Bluza - 8/10
Jest taka basic, więc będzie pasować to wielu rzeczy, a cena jest naprawdę przyzwoita. Kupię ją napewno.

Spódnica - 7/10
Nie podoba mi się jej faktura, ale sam zamysł jest okej, cena też jest super, ale nad kupnem się muszę zastanowić. 

Spodnie - 3/10
Jak dla mnie są okropne, nie wiem co więcej o nich mogę powiedzieć. Mimo niskiej ceny - nie kupię.

Buty - 9/10 
Są idealne i śliczne - kupie i będę często używać. Podoba mi się ta inspiracja marką Fila.

Włosy - 8/10
Są tanie i ładne, ale mają dziwny ten warkocz. Kupię może wersję blond.

Torebka - 4/10
 Faktura, kolor, ułożenie - nie. Nie. Po prostu nie. 

Płaszcz - 11/10
 Zakochałam się w nim, jest idealny chce to kupić jak najszybciej.

Makijaż - 5/10
Jest taki jak każdy inny na Momio, za bardzo się nie wyróżnia, ale za niska cena kupię to chętnie.

Okulary - 4/10  
Są okej, ale ich kształt nie zachęca. W dodatku ta cena też odpycha. Nie.

 Soczewki - 0/10
Nie wiem jak wam, ale mi sie totalnie nie podobają. Są dla mnie okropne i wyglądają jakby ktoś był na dragach. Nie kupie napewno.

To tyle na dziś i mam nadzieję, że mnie polubicie.

Co sądzisz o tej kolekcji? Zgadzasz się ze mną czy nie? Jakie jest twoje zdanie? 
Daj znać w komentarzu!

~emka lolik


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz