Menu rozwijane

01 sierpnia 2019

Nowa dostawa!

Hejka!
No mnie to tu się nikt pewnie nie spodziewał, ja sama też.
Na momio jak co piątku pojawiła się nowa dostawa, więc uznałam, że ją opiszę, bo czemu nie.


Jako pierwsza taka szmata znaczy sukienka.
Nie podoba mi się, do tego 2 szafiry.
Podobną szmatkę mam w kuchni.


 
Wcześniej szmatka teraz worek.
Taka ekologiczna dostawa.
Nie najgorsza ta bluzka i w sumie to ją kupiłam. 



No spoko bluzeczka.
Trochę za zwykła na te cenę, ale mamy darmowe momio+, można zaszaleć.
Nie podoba mi się to, że napis psuje się gdy zakładamy bluzkę naszej momio i wychodzi takie nie wiadomo co.


Zwykłe, białe, tanie spodnie.
Mam takich trochę w szafie, więc raczej ich nie kupię.


Zastanawiam się nad kupieniem tych szortów.
Z jednej strony to mi się podobają bardzo, ale z drugiej raczej nigdy nie będę ich nosić.


Strasznie płaskie te włosy i dziwne jakieś.


Zawsze marzyłam, żeby mieć na momio worek na ciało.
Trochę mały tylko, ale jakiś animo się zmieści.
Ta torba serio wygląda jak worek, no mówiłam, że ekologiczna kolekcja.


Moja ulubiona rzecz z tej dostawy.
Śliczna ta kurtka.


Nie przepadam za mocnymi makijażami na momio, więc i ten niezbyt przypadł mi do gustu.
Nie jest zły, po prostu nie dla mnie.


Zwyczajny tatuaż.
Moja momio zazwyczaj ma brwi, wiec mi się nie przyda, chciałabym żeby dodali na momio opcję zakładania kilku tatuaży.


Ten kształt okularów kojarzy mi się jedynie z Tonym Starkiem.
Uznałam, że ogarnę może jakiś cosplay jego i będę nawiedzać tupi.
Nie no kupię je po prostu, bo ostatnio kupuję wszystkie okulary na momio.


Dostawa nie jest jakaś świetna.
Daję jej takie naciąganie 6/10.
Rzeczy nie są złe, ale jakoś tak za mało oryginalne.
Liczę po prostu, że momio się ogarnie i dostaniemy niedługo jakąś świetną dostawę.

A wy co o niej sądzicie?
Też liczyliście na coś lepszego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz