Menu rozwijane

30 sierpnia 2019

Mroczna dostawa do sklepu! Wersja damska

Witajcie!
 Na momio zawitała nowa kolekcja. 
Spodziewałam się czegoś bardziej szkolnego albo jeszcze w kolorach letnich, ale zrobili nam niespodziankę
i pod koniec wakacji w sklepie jest mroczna dostawa. 
Zobaczcie sami!

 Suknia
 Uważam, że jest ona całkiem ładna. 
Wygląda estetycznie w porównaniu z innymi rzeczami na momio.

Ogrodniczki
Zwykłe czarne ogrodniczki. 
Niby nic ciekawego w nich nie ma, jednak są spoko.

Bluza
Widać na niej lekki gradient, przez co od razu staję się ciekawsza,
Myślę, że raczej dokonam zakupu.

Bluzka 
Po prostu dla mnie jest średnia.
 Spódniczka
Wzór jest całkiem okej, ale boli mnie trochę ten krój.
Dobrze, że chociaż cena nie jest zawyżona.

 Spodnie
Wiele razy podobne już się pojawiały.
Nic nowego tutaj nie ma tak szczerze.

 Buty
Właśnie od dłuższego czasu czekałam na takie perełki.
Piękne.

Włosy
Według mnie ta fryzura jest nieestetyczna i nie podoba mi się.
Najbardziej nielubiana przeze mnie wersja to ta z czarnym kucykiem.

 
Kurtka w kratę
Możliwe, że zakupię, bo fajnie można zrobić look z takiego dodatku.

Kurtka
Cena nie jest wysoka, a wygląda interesująco.
Dawno nie było czarnych kurtek na momio.

 Naszyjnik
Mały dodatek, ale na prawdę podoba mi się.
Lubię takie szpargały.

 Okulary
Co by tu pisać o nich.
Śmieszą mnie troszkę.

Soczewki
Nie są jakoś przyciągające do siebie urodą, ale jak ktoś nie ma zielonych soczewek, 
a marzy o takich to można kupić i je.

Szal
Poplątany jakiś.
Nie jestem fanką takich szalików i myślę, że nie zakupię go.

Co sądzicie o kolekcji?

3 komentarze:

  1. Te trzecie włoski można jakoś dopasować i całkiem fajnie to wygląda. Użyłem ich na moim duńskim koncie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dali czarną dostawę żeby mieć w co się ubrać na pogrzeb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDdd
      pogrzeby, trumny, moje klimaty<3
      a te buty się nazywają trumienki i je mam irl tak w ogóle

      Usuń