Menu rozwijane

20 grudnia 2018

✧ Prezenty - Absolutna Gwiazdka! ✧

Hejka, hejka! 
Z tej strony Ania. Jestem już po egzaminach próbnych i jem właśnie kaszkę dla niemowląt z bobovity. Postanowiłam napisać post o prezentach, skoro nikt tego jeszcze nie zrobił. Co prawda mamy je już od czterech dni, ale w końcu lepiej późno niż wcale.

Spodnie
Taki basic, przydatne. Podobają mi się, cena jest dobra, więc mam je już w szafie.

 Bluza
 Nie urzekła mnie, do tego jest zdecydowanie za droga. Ale ten nadruk sam w sobie rozbraja, kocham afro tego bałwana.

Sweter
 Jak wyżej. Tylko tym razem dali normalną cenę. Czemu ten pies (?) ma laski cukrowe wbite w głowę?

Sukienka
Śliczna, cudowny kolor. Tylko czemu taka cena, halo.
Sukienka 2
Meh, ten nadruk nie pasuje do tego kroju. Chętniej zobaczyłabym go na jakiejś oversized bluzie.

Kurtka
Taka Mikołajowa. Urocza. Cena mogłaby być lepsza, ale Momio często nas tak kasuje za odzież wierzchnią, więc może być.

Buty
Komplet do powyższej kurtki, w przeciwieństwie do niej tu mamy dobrą cenę. Planuję zakup.
Szalik
Sympatyczny szaliczek. Jeśli zostanie mi szafir na którymś koncie, na pewno kupię.

Czapka
Nie przepadam za czapkami na Momio, bo średnio wyglądają na głowach postaci. Ta nie podoba mi się nawet sama w sobie.

Włosy
O cenie się nie muszę rozpisywać, bo jest typowa dla włosów z prezentów. Ten brokat zepsuł fryzurę, wygląda to bardzo dziwnie, jakby momio miała wgłębienie w czaszce.

Co wy sądzicie o prezentach?
Są tu jacyś ósmoklasiści? Jak poszły wam egzaminy próbne? Zrobił ktoś w ogóle zadanie z matmy z Agatą i kartką?XD
Jest u was śnieg? U mnie dzisiaj trochę spadło ;--)

6 komentarzy: