Menu rozwijane

08 grudnia 2018

☆ Nowa dostawa! ☆

Witam! Dawno nie pisałam na blogu z różnych powodów.
Mniejsza z tym, przechodzimy do dostawy.
W poście pomagała Zal XD.

Sukienka
Jest prześliczna.
Na pewno będę z niej często korzystać.


Sweterek
Uroczy i klasyczny.
Raczej będę go ubierać.

Bluza
Nie urzekł mnie jej kolor.
Do tego cena mi nie odpowiada.


Spódnica
Bardzo śliczna.
Możliwe, że będę ją nosić.


Spodnie
Mają wysoki stan i są szerokie, wygląda to nadzwyczaj dziwnie.
Do tego niezbyt podobają mi się paski.


Buty
Jedna z moich ulubionych rzeczy z tej dostawy.
Uwielbiam je, kupiłam od razu.


Korona dla królowej murzynów
Ale zajefajna korona dla Zaladeły tego MURZNA.

Czapka
Ładna, na szczęście nie jest wielgaśna, jak większość takich nakryć głowy.
Może będę ją ubierać.


Włosy
Najbardziej podoba mi się wersja biała (czy tam siwa, jak kto woli).
Stały się moimi ulubionymi włosami, aww.


Kurtka
Za droga, do tego nie podoba mi się.
Na pewno nie kupię.


Makijaż
Fajny dla murzynów.
Na jasnej karnacji wygląda to komicznie.
Nie lubię takich błyszczących rzęs, więc nie kupię.


Soczewki
Widziałam podobne i takie mam.
Nie planuję zakupu.


To na tyle!
Do zobaczenia za jakiś czas!
Pozdrawiam królową Zal z oo

5 komentarzy: