Menu rozwijane

03 kwietnia 2020

🐣 Dostawa wielkanocna! 🐣

Cześć cześć!
Dawno posta nie pisałam, ale czas wrócić do blogowania.

Dzisiejsza dostawa jest dosyć nietypowa.
Tematem jest jajko sadzone oraz kurczaki.


Kombinezon
 Każdy kombinezon jaki był na Momio mi się średnio podoba i nie pasuje do niczego.
Podobnie jest z tym.



Bluza 1
Podoba mi się kurczak na ramieniu.
Wzór kropek jest zbyt monotonny.
Nawet całkiem ładna, kupię.

Bluza 2
Średnio lubię bluzy tego typu.
Kolor ładny, ale cieni za dużo.
Nie planuję zakupu.

Bluza 3
Zwykła bluza z twarzą kurczaka, co więcej powiedzieć?
Jedyne do czego się przyczepię, to trochę ciemny kolor.



Spódnica
Ma na sobie jedną kreskę i tyle.
Nic ciekawego.
Kupię, bo mi się przyda biała spódniczka.



Spodnie
Ocenię je jako jedna rzecz, gdyż mam takie samo zdanie o nich.
Nie podoba mi się krój.
Do tego nie będą pasować do większości ubrań.



Buty
Nie za dużo tych jajek, Momio?
Wolałabym zwykłe białe buty.
Takich na Momio jest dosyć sporo, ale jednak.



 Kapelusz
Najpierw myślałam, że to kwiatek, co byłoby nawet spoko.
Ale jednak to wielkie jajo na głowę, które nie przyda się na dłuższy czas.

Kaptur
I kolejny, ktoś jeszcze je nosi?
Każdy oczywiście nie współgra z większością fryzur.
Poza tym, szafir? Serio Momio?



Plecak
Mały drobiazg, ale ładny.
Jednak mało plecaków w ręce noszę na Momio.
Kupię, lubię je kolekcjonować.



Płaszcz
To jakieś skrzydła? Worek?
Nieważne, nie kupię na pewno ze względu na cenę i kształt.



Soczewki
Komiczne, ale lekko przerażające.
Nie mam co o tym sądzić, po prostu nie kupię.

I to tyle!
Dostawa, tak jak pisałam nietypowa.
Parę rzeczy jest ładnych, więc oceniam na 5/10 albo 6/10.
Do następnego posta!


1 komentarz: