Menu rozwijane

29 września 2019

6 kurtek w jednej paczce!

Witajcie!
Tego chyba nikt się nie spodziewał. Dzisiaj Tiki wysłał do każdego z nas wiadomość o treści:
"Otrzymasz wszystkie tę kurtki #MostWanted we wszystkich kolorach oraz pasujące dodatki, jeśli przed końcem dnia kupisz szafiry lub diamenty."
I to nie są żarty!


Tak, oczy Was nie mylą. Jeśli tylko zdążycie kupić paczkę przed końcem dzisiejszej niedzieli, otrzymacie WSZYSTKIE te kurtki! Jednak oczywiście to nie wszystko. Dodatkowo dostaniecie także powyższe soczewki MW oraz czapkę z napisem Momio.
Moim zdaniem jest to niesprawiedliwe w stosunku do osób, które kupowały kurtkę w nowych wydaniach za każdym razem. Łącznie musiały zapłacić 55 zł., a teraz cena jest zmniejszona aż o 5 razy.
Cóż, ale skoro jest taka okazja to z niej skorzystałem. Szkoda tylko, że pokusiłem się rok temu o te soczewki, a w święta o czerwone cudeńko, bo teraz mam nieprzydatną parę 😂.

Jaka była Wasza reakcja po ujrzeniu tego? Czy dajecie sobie radę w szkole?

5 komentarzy:

  1. Ten moment kiedy wydałam około 50 zł na te kurtki, a od tak dodali sobie wszystkie 5 i 1 w nowym kolorze w jednej paczce. Wiele razy denerwowałam się na adminów z powodu tego typu praktyk, ale tym razem to była mocna przesada. Szkoda nawet czasu na komentowanie tego, bo moje zdanie jest oczywiste...

    Tylko ja potafię być takim przegrywem

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ich nowe paczki to kuzwa żart chyba
    Śmieją sie starym graczą prosto w twarz
    - yookine ożyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłem, że ostatnio przesadzają z tym MW :< Większość najbardziej pożądanych soczewek przywrócili, chyba zależy im na wiadomo czym...

      Usuń