Menu rozwijane

09 lipca 2019

Nowe prezenty kawaii! - Wersja damska

Hejka!
 Od dzisiejszego otwarcia momio mamy możliwość wysłania sobie całkiem nowych prezentów o tematyce kawaii. Zaskoczyłam się faktem, że znowu są w nich włosy mostwanted.

 Szorty
Kolor według mnie trochę nie pasuje, ale mimo wszystko myślę, że są one dość ciekawe.

Spodnie
Totalnie nie mój styl.

Bluza
 Uważam, że jest urocza, tylko czy będzie pasować?

 Bluza 
Królik i marchewki, moja pierwsza myśl to Wielkanoc. 
Poza tym to podoba mi się.

Spódniczka
Przyznam szczerze, że jest ona jednym z moich ulubieńców tej kolekcji,
ponieważ bardzo lubię ten krój.



 Kombinezon
Tutaj również mamy motyw zwierzaka, ale jakoś nie przypadł mi do gustu.

Sukienka
Wiele osób lubi takiego typu rękawki przy sukienkach, 
lecz mi to nie do końca się podoba.

Buty
 Kocham.

Buty
Uważam, że są na prawdę spoko tak jak poprzednie.

Torebka
Na ogół mówiąc ta torebka wygląda ładnie, ale raczej bym w niej nie chodziła.
 

Rajstopy
Nie wiedziałam początkowo jak to nazwać, bo w nich są kabaretki jak i podkolanówki, ale myślę, że w miarę dobrałam odpowiednią nazwę. Nie jestem fanem takiego typu ubioru, chociaż może to na momio podkreślić fajnie look.

Włosy
  No i mamy tutaj punkt kulminacyjny prezentów - słynne włosy mostwanted.
Z tego co pamiętam były one w paczkach, ale nie jestem pewna co do tego czy jeszcze dawniej były. Możliwe, że w innym kolorze (i tak je uwielbiam).

A wy co myślicie o prezentach?

1 komentarz: