Menu rozwijane

28 czerwca 2019

Wakaaacje oraz kolejny prezent momio plus!

(wreeeszczie) Hejka!
Z tej strony Pati, po takiej dość długiej przerwie nieobecności. Mam nadzieję, że z mojej strony, to już się nie powtórzy, a przynajmniej w wakacje, bo sami wiecie, że dla niektórych koniec roku szkolnego był dość uciążliwy. Najgorsze jednak za nami, a teraz będzie tylko lepiej, ponieważ jest już lato! Dlatego więc, każdemu życzę jak najfajniej spędzonych wakacji!

Przejdźmy teraz do głównego posta
Ostatnio momio szaleje z rzeczami mostwanted w paczkach, m+, oraz włoskami w sklepie. Sądziłam, że po dzisiejszej kolekcji nie będzie już rzeczy mw, a tu proszę. Za tydzień także mamy okazję zdobyć fryzurę, która kiedyś już była.


Według mnie jest ona na prawdę cudowna, mimo tego, że nie marzyłam jakoś o niej to i tak bardzo mi się podoba i zostało mi tylko czekać, aby ją założyć na swoją momio. Nie jestem pewna czy była ona w 2015 roku czy 2016, jeżeli ktoś by wiedział to możecie mnie poinformować, bo mnie to na prawdę ciekawi.

Co sądzicie o włosach?
Jeszcze raz, udanych wakacji! ♥

1 komentarz: