Menu rozwijane

26 lutego 2019

NABORY NA REDAKTORÓW!

W skrócie: ożywiamy bloga juhuu

 Wymagania 
-umiejętność posługiwania się bloggerem

-używanie poprawnej polszczyzny (znajomość ortografii na wysokim poziomie) i interpunkcji

- umiejętność robienia dobrych screenów

- estetyczność

- czas 

- kreatywność 

 Jak się zgłosić?  
 Po prostu wystarczy zgłosić się w komentarzu. Pisząc zgłoszenie nie wystarczy napisanie czy umiesz dobrze posługiwać się bloggerem i na jak bardzo jest dobra twoja ortografia. Napisz też coś o sobie, np. twoje zainteresowania, charakter. Nie zapomnij również o swojej nazwie na Momio<<

Jeśli pisaliście na innych blogach, bądź dalej piszecie, podlinkujcie je.

Zgłoszenia trwają do 01.03 (piątek) włącznie.
Powodzenia!
*po naborach pojawi się nowy nagłówek z nowymi osobami*

10 komentarzy:

  1. Cześć
    Spełniam tamte warunki a teraz coś o mnie.

    Mam na imię Julia
    Lubię rysować postacie z momio ale jakoś dawno tego nie robiłam, muszę do tego wrócić. Jestem baaaardzo niecierpliwa. Bardzo chciałabym się dostać, ponieważ na pewno ożywiłabym nieco tego bloga. Mogłabym wymyślić jakieś nowe serie czy coś.
    No to chyba tyle
    Tooo….
    Mam nadzieję że do napisania

    Prawie bym zapomniała
    Nick na momio : juliag291

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka!
    Bardzo się cieszę, że macie chęci na ożywienie tego bloga, ponieważ zaglądam tutaj od bardzo długiego czasu :D.
    Co do wymagań to spełniam je, gdyż bloggerem posługuję się od lipca 2017 roku, dlatego jest to troszkę czasu. Ortografię jak i interpunkcję mam opanowaną, chociaż wiadomo, że gdzieś tam jednak może zabraknąć tego przecinka. Robienie estetycznych screenów to dla mnie nic trudnego. Co do czasu to umiem sobie zorganizować, aby udzielać się w miarę możliwości, bo nie okłamujmy się- nauka też jest ważnym etapem, ale odkładając czas na bloga starałabym się udzielać.

    Tutaj coś o mnie.
    Nazywam się Patrycja i pisałam już na tym blogu w poprzednim okresie próbnym, a teraz mam chęci, aby spróbować jeszcze raz, bo było to dla mnie na prawdę fajnym doświadczeniem i w zasadzie wiem na co się czeka.
    Moje konto na momio założyłam w październiku 2016 roku. Uwielbiam wszelakie sporty, oraz tworzenie edycji. (ig: pati.momio)
    Mój nick na momio: Pati671

    Blogi na których piszę/pisałam:

    mymomio
    mrsmomio
    momiofriends
    angelmomio
    naszemomiowo

    Mam nadzieję, że rozważycie moje zgłoszenie^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, na momio nazywam się slotka.kicia. Super, że macie nabór, skorzystam i się zgłoszę ;)
    Umiem korzystać z bloggera, piszę na blogu szesciokatmilosci.blogspot.com z osobami, które poznałam tu.
    W ogóle nie mam problemów z pisownią, jestem mistrzem ortografii w szkole.
    Robię raczej równe screeny.
    Chyba jestem estetyczna, próbuję być art hoe aesthetic btw.
    Mam czas, aż za dużo czasu.
    Myślę, że jestem kreatywna.

    No i coś o mnie;
    Mówię na siebie Kaj, ale naprawdę mam na imię Weronika. Mam 13 lat. Chyba nie mam zainteresowań.. Wykonuję tylko podstawowe czynności życiowe z małymi wyjątkami, jak rysowanie czy słuchanie muzyki. I granie w momio oczywiście.
    Myślę, że jestem miła i fajna. Nie wiem, czemu jestem taka samotna :< Ubolewam nas stratą jedynej przyjaciółki, meh, wczoraj jeszcze z nią pisałam, normalnie, ale wszystko szlag trafił i napisała mi 'spier..' i mnie zablokowała. Heh, było mi przykro. I smutno. Jak zawsze. Tylko moja gf mnie podnosi na duchu ;(

    To tyle, miłego dnia, wieczoru czy nocy życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, siemka kochane

    Nazywam się Alicja. Interesuje się gimnastyką i grafiką komputerową (gimnastyka to takie bardziej hobby) Od 2016 roku robię edity o momio, a od 2018 mam instagrama. Podam go na końcu ;) Prowadziłam kiedyś blog o momio, więc raczej dobrze umiem obsługiwać bloggera. Pisałam kiedyś na dwóch blogach, jeden szybko się rozpadł, a na drugim po jakimś czasie tylko ja się udzielałam. Jestem drugą najlepszą osobą z ortografii z mojego rocznika z mojej szkoły. Screeny robię dokładnie, by wszystko dobrze wyglądało.

    Mam na imię Alicja. Wieku wolałabym nie podawać z przyczyn prywatnych, ale jeśli trzeba to mogę go zdradzić.
    Gram w momio od marca-czerwca 2015 roku (nie jestem pewna, ale na pewno od 2015 roku, gdyż byłam kiedy nie było jeszcze szafirów)
    Mam dużo kont na momio, ale takim głównym teraz jest AlertOfAlice. Na koncie Alcik wbiłam 75lvl w rok, BlackAlicja - 65lvl, Alicjamarta - 66 lvl.. Długo by wymieniać.
    Mój styl jest taki bardziej luźny, aesthetic, czasami pokuszę się o coś ''trendy''
    Prowadziłam kanał na youtubie o momio, ale już nie nagrywam, haha.
    W realu jestem introwertyczką, ale jak kogoś już bardziej poznam to jestem szalona, zabawna.
    Jak na swój wiek uważam, że bardzo dużo przeżyłam. Można powiedzieć, że mam jakieś ,,doświadczenie''. Jestem takim ,,psychologiem'' moich przyjaciół, bliskich. Ogólnie można mi zaufać i poprosić o pomoc.

    Mam nadzieję, że moje zgłoszenie zostanie pozytywnie rozpatrzone :D

    Instagram z editami - @alicemomio (nie, to nie reklama)
    Nick na momio - AlertOfAlice
    Mój stary blog (błagam, nie oceniajcie mnie po nim, zmieniłam się i nie piszę tylu lenny face'ów ._., oraz poprawiłam jakość postów..): https://momiooczamialcika.blogspot.com/
    Blog na którym się udzielałam (drugi został usunięty): kotletyimomio.blogspot.com
    PS. Sorka, że jestem może taka ,,sztywna'', ale bardzo mi zależy by pisać na blogu i chcę pokazać się z jak najlepszej strony :)
    PS X2: Mam nadzieję, że mój level nie będzie jakąś przeszkodą w prowadzeniu bloga, wchodzę codziennie na kilka godzin.
    PS X3: Jakby co, to piszcie pod jakimś postem/zaproście do znaj na koncie AlterOfAlice :D

    Pozdrowionka i miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, czytając te zgłoszenie widzę, że się mega rozpisałam o.O Sorkaa o.o

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem Karolina, mam 12 lat. Nie będę się rozpisywać co do tego zgłoszenia, bo macie co czytać (:
    Mam bardzo dużo wolnego czasu, w internecie wiedzę do 4 godzin dziennie, więc na napisanie postu też się znajdzie kilkanaście minut. Bloggerem posługiwać się umiem, ponieważ prowadziłam 2 blogi, ale je usunęłam. Interesuję się gimnastyką, pisaniem i chomikami. Moja nazwa na momio to hamster543
    Drugi raz się zgłaszam na redaktorkę. Przepraszam, że tak krótko, ale nie widzę sensu rozpisywania się na 1000 słów. Pozdrawiam. ~Hamster543

    OdpowiedzUsuń
  7. No witam.
    Mam na imię Ola. Próbowałam wcześniej się załapać do redakcji, ale niestety się nie udało. Jak to mówią: do trzech razy sztuka, więc spróbuję jeszcze raz. Lubię czytać książki oraz grać w siatkówkę, lecz zapewne nikogo to nie interesuje. Zajmuję się także trochę programowaniem. Dopiero zaczynam, ale myślę, że za jakiś czas będę w tym lepsza. Od czasu do czasu zdarza mi się zająć grafiką komputerową (np. zrobić jakiś edit). Często słucham muzyki podczas wykonywania jakiś czynności, ponieważ mogę się przy tym odstresować. Moim zainteresowaniem jest także pisanie pseudo książek. Napisałam kilka takich opowiadań (głównie kryminalnych i romansów). Większość moich wypocin znajduje się na platformie Wattpad, lecz linku oraz nazwy konta Wam nie podam, gdyż po prostu chcę zachować tam anonimowość. Jakiś czas temu redagowałam bloga pod tytułem "Momio po naszemu". Niestety został on przeze mnie trochę zaniedbany. Szybko uczę się na błędach, więc jestem konsekwentna. Nie miałam wtedy wystarczającej ilości czasu, aby pisać bloga, lecz teraz sytuacja się poprawiła i na spokojnie znajdę jakąś wolną chwilę. Jestem osobą kreatywną, która ma wiele pomysłów. Piszę poprawną polszczyzną, używam znaków interpunkcyjnych oraz mam bogaty zasób słownictwa. Moja ortografia jest na wysokim poziomie, a błędy językowe i stylistyczne zdarzają mi się bardzo rzadko. Zwracam uwagę na to, żeby zdjęcia, które zamieszczam w postach były wykonane estetycznie oraz, aby były dobrej jakości.
    Konto w grze Momio założyłam w 2016 roku. Posiadam tam 73 poziom. Mam również instagrama, na którym udostępniam swoje prace (tupi_momio).
    Serdecznie dziękuję za przeczytanie oraz życzę wszystkim miłego dnia.
    Pozdrawiam,
    TuPi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Można jeszcze? Spóźniłam się, wiem, ale dopiero poznałam tego bloga, a wydaje się świetny. Mogę napisać zgłoszenie czy za późno?

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, jestem Wiktoria. Moja nazwa na momio to Victoria Tori. Trochę późno, no ale dopiero teraz zauważyłam ten post. Wasz blog jest moim ulubionym blogiem o momio, i bardzo chciałabym zostać jedną z redaktorek. Kiedyś prowadziłam sama bloga, którego usunęłam. Z ortografii jestem najlepsza w klasie, więc no. Jestem miłą osobą która lubi pomagać innym. Kocham słuchać muzyki oraz rysować. Życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że inni się rozpisali, więc raczej nie mam szans XD.

    OdpowiedzUsuń