Menu rozwijane

13 października 2018

Nowy prezent za m+

✧ : * Hej! * : ✧



Dawno mnie nie było, woah. Nie mam obowiązku się tłumaczyć, zresztą raczej i tak mało kogo to interesuje.
Chciałam napisać coś o dostawie, ale to totalnie nie mój styl i opis każdej rzeczy wyglądałby podobnie, więc postanowiłam napisać o tej oto fryzurce.

✧ ✧ ✧

Jest to nowa wersja kolorystyczna włosów, które w lipcu pojawiły się w paczce w kolorze blond. Dokładniej są one editem 0p0p0pmati z naszego serwera.
 Rozpoznaję tu włosy z poprzedniego Halloween. Były w kilku kolorach, na pewno turkusowym i
bardzo jasnym blondzie, w sumie często je widuję. Choć widać, że to edit, jak dla mnie są spoko.
Lubię ciemne włosy na Momio, więc bardzo prawdopodobne, że będę ich używać.

Jak wam się podoba fryzura?
Kupicie/kupiliście m+?

7 komentarzy:

  1. Fryzura jest średnia, nie jest ona jakaś brzydka ale nie planuję specjalnie kupić m+ aby ją mieć.

    Chyba w blondzie lepiej wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba ale nie mogę jej kupić, a szkoda :CC

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor to cudo ale kształt to dramat
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń